Witold Gadowski Witold Gadowski
4558
BLOG

Moja flaga

Witold Gadowski Witold Gadowski Polityka Obserwuj notkę 126

 

Wywieszę flagę bo tak czuje.

Nie wywieszę jej przeciwko komuś, wywieszę, bo tak mi dyktuje moje pojmowanie polskości.

Zawieszę ją na swoim balkonie w bloku, spokojnie, z pewnością, że czynię właściwie.

Wywieszę ją, bo nie czuje zawstydzenia z faktu, że jest mi smutno.

Będzie przepasana czarną wstążką.

Niech stu mądrali, codziennie mówi mi z telewizora, że to obciach, nienawiść, małe swary.

Kliknę ich pilotem i w moim domu zapanuje cisza.

Flaga będzie wisiała, bo jestem w wolnym kraju, bo jestem wolnym Polakiem, bo robię to co chcę.

Flaga na moim balkonie nie będzie politycznym manifestem, moja flaga będzie sobie dumnie powiewała nie na przekór, ale po prostu po polsku.

Nie pójdę agitować sąsiadów, wywieszę swoją flagę, bo moja żałoba się nie skończyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka