Witold Gadowski Witold Gadowski
7368
BLOG

Sól ziemi naszej

Witold Gadowski Witold Gadowski Polityka Obserwuj notkę 53

 

Oglądałem sobie, rozpisane na fortepiany różnych programów, „śledztwa” telewizji TVN w sprawie tzw „trującej soli” jaką ponoć pakowano do naszego pożywienia, oglądałem sobie i w pewnym momencie wyrwało mi się:

  -  a zaraz pewnie pokażą, że trującą sola napychano wyroby zakładów mięsnych JBB spod Ostrołęki.

Chwilę później mój towarzysz spojrzał na mnie z zaciekawieniem i spytał:

  -  Skąd wiedziałeś? Widziałeś to już wcześniej?

  -  Tak, widziałem - odrzekłem, choć wiadomość miała premierowy charakter.

Widziałem to...ten mechanizm, w kilku innych przypadkach.

Skupmy się jednak na właścicielu zakładów JBB w Łysych, panu B.

W latach dziewięćdziesiątych, kiedy zakłady funkcjonowały już pełną parą, zjawili się u pana B. smutni panowie i zaczęli opowiadać mu o pieniądzach z FOZZ i podobnych historiach. Zaproponowali przejęcie udziałów w zakładach.

Pan B. nie był entuzjastą tej niezwykle lukratywnej propozycji. Porwano mu córkę....

Nic nie słyszałem o śledztwie w tej sprawie.

B. nadal jednak był nieugięty i swoją nieugiętością wobec smutnych panów doprowadził do kolejnego wypadku w swoim otoczeniu.

29 czerwca 2009 roku w zakładach JBB doszło do wielkiego pożaru, którego nie były w stanie ugasić jednostki straży pożarnej z Ostrołęki i Łomży.

Właściciel zakładów, pomimo smutnych doświadczeń jakie zsyłał na niego los, nadal nie chciał słuchać sugestii panów, którzy lepiej czuli się w mundurach LWP niż w eleganckich garniturach.

W marcu 2012 roku TVN rozpętał „aferę solną” (lekarze mówią, że sól „odkryta” przez TVN niespecjalnie komukolwiek zaszkodziła) i..zakładem który najmocniej dostał w gębę aferą jest JBB, firma pana B. z okolic Ostrołęki.

Jakoś mnie to nie zdziwiło.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka