Witold Gadowski Witold Gadowski
8470
BLOG

Mam w nosie zatrzeżenia komunistów.

Witold Gadowski Witold Gadowski Polityka Obserwuj notkę 131

 

Oświadczenie Gadowskiego:
:


 


 

Mam w nosie urojenia komunistów


 

Oświadczam, że niezależnie od postawy mojego wydawnictwa, mam zamiar prezentować wszędzie i publicznie okładkę mojej książki „Wieża komunistów” w jej pierwotnym kształcie, zawierającą – w swoim centralnym punkcie – rysunek obrzydliwego estetycznie pałacu symbolizującego wszystko co najbardziej odrażające w komuniźmie.

Jednocześnie publicznie oświadczam, że mam w nosie urojenia obecnej dyrekcji pałacu kultury i nauki w Warszawie. Jeśli chcą przeszkadzać w promocji mojej książki, to niech wystąpią przeciwko mnie na drogę sądową i bolszewickim zwyczajem aresztują nieliczne już książki, które pozostały z pierwszego nakładu „Wiezy komunistów”. Cały nakład i tak wykupili już czytelnicy, a więc niech wysylaja teraz do ich domów policję myśli.

W ksiegarniach jest teraz druge wydanie książki, ze zmienioną okładką, trzecie wydanie będzie jednak znów z Wieżą Komunistów na okładce.

Rysunek na okładce to dzieło krakowskiego artysty Stanislawa Dziecioła i jest jego własnością intelektualną. Jeśli obecne kierownictwo pałacu kultury i nauki w Warszawie rości sobie pretensje do wizerunku pałacu imienia Stalina w tym mieście, to niech wykaże jego cechy odrębne wobec kilkudziesięciu bliźniaczo podobnych gmachów w Moskwie i zapłaci tantiemy chicagowskim architektom, od których sowieci ukradli koncepcję tego typu budynków. Chętnie skontaktuje sie z właścicielami tych praw majątkowych za oceanem i pomogę im w dochodzeniu ich praw w Warszawie. Jesli pałac Stalina ma czerpać pożytki z faktu swojego szkaradnego istnienia, to czemu nie ma płacić należnych apanaży prawdziwym autorom projektu?

Drodzy państwo z pałacu imienia Stalina mam w nosie wasze poglądy, nie zakażecie mi jednak prezentować „Wieży komunistów” z jej pierwotną, zawierającą wyobrażenie Wieży Komunistów właśnie, okładką.

Będę to czynił z bezczelnym usmiechem, drwiąc z waszych zastrzeżeń.

Witold Gadowski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka